Summa sidvisningar


torsdag 26 maj 2011

Vädret på lördag


Ja,vädret på lördag ser ju verkligen inte lovande ut :( Idag blir det att fixa plan b. Alltså sätta upp det stora tältet utanför bygdegården. Det kommer bli bra det me men ville ju ändå ha en stor sol och kunna ha vigseln nere vid vattnet,men som det ser ut nu ska det ju inte bara vara regn utan även halvt om halvt storm dessutom. Kan ju fortfarande ändra sej men det ser ju inte så ut :(
Igår var det lite detalj justering hos Hans. Sanna kom oxå och tjöta lite (min underbara svägerska). Det är så gott att komma innanför dörrarna hos Hans och A-C för det har en sån lugnande effekt på mej och det behövdes igår eftersom allt snurrar runt runt nu i huvudet och även om jag har vänner att bolla med blir det inte samma sak. Inte ens jag har ju sån koll på allt som Hans.
Kan inte låta bli att ändå bli något besviken på en del som jag trodde kanske skulle visa lite mer engagemang av mina vänner. Jag begär inte att man ska släppa hela sin värld bara för att jag gifter mej men ett telefon samtal kostar inte så mycket. Men som min kloka kusin Denise sa,låt inget förstöra denna veckan,skaka av dej det och njut :) Så det är det jag ska göra nu :D Kanske e löjligt känslig nu bara för detta är så stort för mej,andra tycker kanske inte tycker det är en sån jätte grej ;) Tack alla som ställt upp och lyssnar på mitt ältande,undrande och tjatande :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar