Summa sidvisningar


torsdag 26 maj 2011

Läs tidigare blogg inlägg ;)

Nu ska vi se om de funkar från mobilen... Ligger redo för natten men tror de kommer dröja innan jag somnar. Tankarna snurrar verkligen i 300 nu. Herregud! Om 39 timmar är jag gift. Har nu fått till gästlistan. Tyckte väl den var sådär men den funkar. Har iaf gjort mitt bästa för att alla ska trivas vid sina bord. Idag har vi fått upp tältet för jag är 98 procent säker på att de förbannade vädret ska fortsätta i denna stil men inte ens det kommer kunna förstöra denna dag. Som min Lisa sa förut-de e ju bara väder! Precis. Värre saker kunde de ju vara. Har träffat pappa och Eva å Lisette idag oxå. Har ju repeterat lite inför ceremonin. Kändes bra :) min älskade pappa som jag gnällde på för några veckor sen,efter ett ex antal glas vin. Han är ju bäst,och jag skulle inte vilja ändra på han för 5 öre men nu när man själv har barn ska ju allt analyseras så förbannat och med lite alkohol i kroppen ska jag ju gärna bli lite sentimental! Ja,där va en liten blottnung om mej sådär på torsdags natten haha. Nu ska jag göra ett nytt försök med sömnen. Önska mej lycka till me de ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar