Summa sidvisningar


tisdag 17 maj 2011

Brudbukett


Just nu sitter jag och lurar på vad min brudbukett skulle kunna innehålla. Vad svåååårt det är. Finns ju en hel värld med blommor och ALLT är ju så fint. Håller nu tummarna att Nettan hjälper mej med lite frågetecken :)
Har även börjat spåna lite på bordsplaceringen,vilket inte heller är det lättaste. Det är ett litet pussel där me. Alla känner ju inte varandra och man vill ju blanda lite,samtidigt som man inte vill sätta någon ensam som inte känner nån vid det bordet. Kunde kanske önskat mej något mer hjälp från min andra hälft men just nu är det så mycket jobb som hamnar emellan att vi knappt hinner ses och bröllopet ramlar ju iväg så pengar behövs ju. Men jag kan inte klaga på finansieringen när det gäller bröllopet. Är så otroligt tacksam för att jag känner så underbara och generösa människor. Utan alla dessa människor hade det nog inte gått. Inte just nu iaf. Åter igen måste jag ge en jätte eloge till våra toastmasters som är så fantastiska. Dom hade redan innan en stor plats i mitt hjärta men nu har dom stulit en ännu större bit. Dom har pusslat och fixat i stort sett med allt. Alla trådar har dom knuytit ihop och vad jag tror, kommer sluta i en fantastiskt fin rosett. En extra stor kram även till Glenn som oxå är min hjälte just nu. Mamma,pappa,Eva,Mats,Gunilla,B-O- massa massa kärlek till er för allt ni gör och gjort <3
Har idag även fyllt i namnändring så om 11 dagar är jag Sandra Hallgren :) Lite skum känsla,men väldigt bra. Drömmarna om allt som kan gå snett har för tillfället släppt men vi får se hur länge det håller..nerverna är just nu inte riktigt på insidan,men jag tror det är så det ska vara.
Till Håkan och mina barn kan jag bara säga "JAG ÄLSKAR ER,NI ÄR MITT ALLT"
Nu väntar sängen. Ska upp tidigt och tjata på vct. Kollar dom ine upp Hampus mage nu så får jag söka mej till privatklinik för detta går inte. Han har haft så ont i magen igen och det gör så ont i oss när han är dålig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar