Summa sidvisningar


fredag 20 maj 2011

Mysfredag


Snart bär det av till Creamy!!!!!!!!!! Äntligen! Saknar henne som bara den. Hon är hemma och hälsar på hos sina "föräldrar" för att se om det är dags för henne att få sina första bebisar. Spännande. Så idag ska jag få pussa lite på henne. Vi ska alltså till Vickan,Henke och Elina. Ska bli så kul. Har inte träffat dom på 2 veckor nu så det är på tiden :)
Nerverna börjar allt göra sej påminda även hos min blivande man märker jag.. Inte den lugna Håkan just nu som jag är van vid utan lite upp och ner och hit å dit ;)
Annars e det mesta nu fixat...tror jag iaf...förutom att jag rört bort min tiara :( Någon synsk som kan ge mej ett tips så snälla kommentera! Får panik. Jag har letat överallt (utom där den ligger antagligen).
I helgen hoppas jag att jag får träffa min brorson oxå,annars har jag inte så höga förväntningar på denna helg. Blir nog lugn. För min del iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar