Summa sidvisningar


lördag 9 april 2011

VÅÅÅÅÅRRRR



Dags att skärpa sej åter igen å uppdatera lite oftare. Får se om jag lyckas. Våren är äntligen här och jag har massor av spännande saker framför mej. Vissa fortfarande hemliga men det kommer ;) Det största är iaf att jag ska bli Fru Hallgren :) 28 Maj ska jag stå brud och ord kan inte beskriva hur förväntansfull,nervös,glad och uppspelt jag är för denna dag. Jag korsar alla fingrar och tår för att få fint väder. Regn ska ju ge ett långt och lyckligt äktenskap men jag chansar helldre och tar sol. Tror nog det ska hålla ändå ;)Skulle det trots allt bli skitväder så har jag som tur är lyckats haffa väääärldens bästa toastmasters som är dom mest kreativa,fantasifulla personer jag känner. Fantastiska människor! Hans och Anna-Karin <3 så jag känner mej relativt lugn.
På andra plats kommer att jag ska bli FASTER. Trodde inte de skulle kännas så stort,men att lillebror ska bli pappa känns otroligt roligt. 2:a Maj är pojken beräknad :)Vackra föräldrar har han så generna kan inte bli annat än bra :)
Den 3:e saken är fortfarande hemlig men återkommer med detta-jag är INTE me barn kan jag ju säga så behöver det inte spekuleras kring detta ;)
Om en vecka fyller min "lilla" kille 4 år. Fattar inte var dom 4 åren tog vägen. Man förstår nu vad folk menar när dom säger "ta vara på tiden med dom små,det går så fort" Jo tack. Kan inte annat än instämma. Blir nästan lite mörkrädd. Överst på listan står lego aliens..VA?? Vet knappt vad detta är å hur han kan veta är ett mysterium men det och monstertrucks är tydligen nåt som är kul. Lillskrutt har återigen blivit sjuk (!) och ligger nu på 38,4 graders feber men är ändå på gott humör. Ikväll har vi även morbror Nils här. Min lillebror på 11 år som ska ligga över för mamma å Mats är på spa i varberg. Gör dom alldeles rätt i. Dom är värda lite avkoppling. Nu blir det snart lite grillning och till det ett glas vin.
Njut av livet nu,det gör jag :D Åtmindstonde idag. Imorgon kan den trotsiga 4-åringen och den trotsiga 1-åringen vara tillbaka och då är jag inte lika harmonisk
Kramar S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar