Summa sidvisningar


lördag 30 april 2011

Helg och nya tag


Nu blir det nytt jobb,inskolning och bröllopsyra veckan som kommer. Full fart framåt :D Hux flux ska jag nu prova på ett 7-16 jobb,nåt som är alldeles nytt för mej. Det är ett måste om det ska fungera med 2 små barn och en gubbe med eget företag som jobbar jämt och ständigt. Det har varit ett evigt pusslande varje gång jag haft ett kvällspass eller helgspass. Det har fungerat ändå,men bara tack vare att vi har världens bästa föräldrar som har hämtat,lämnat,stått för det ena och det andra men nu är det ändå dags att försöka stå på egna ben :) På måndag börjar Sofie hos Lena. Samma dagmamma som Hampus har. Det är tryggt för henne att ha brorsan där. I torsdags fick hon prova en stund och det gick kalas så det blir nog inga problem. Jag har aldrig trott att jag skulle börja på MIM. Det är ju mamma och mats ställe,och jag har inte velat blanda mej i det. Räcker kanske att man ses på fritiden men vi kommer inte vara på samma ställe så jag å mamma ska nog fixa de ;) Verkar vara härlig stämning på jobbet och jätte mysiga arbetskamrater och det tycker jag gör otroligt mycke.
I veckan ska vi även hämta vigselringen som nu kommit :D Prästen ska även på skriva på lite papper. Ikväll ska vi till våra toastmasters och gå igenom en del och även kocken ska dit :) Spännande,spännande spännande. Nu längtar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar