Summa sidvisningar


tisdag 11 januari 2011

Nytt år!



2011 kommer bli ett toppen år! Det vet jag. Började som sagt lite tråkigt med magsjuka men tack vare det har jag ju inte så höga förväntningar. Nu kan de ju bara bli bättre ;) I söndags fyllde våran lilla prinsessa 1 år. Det har verkligen gått alldeles för fort. Eller så kan man kanske nte säga heller. Första månaden som spädbarnsförälder är det värsta jag vet. Visst,super söta,urmysgt osv osv MEEEEN så tröttoch när jag är trött fungerar jag inte. Min hjärna säger pass och jag bara gråter. Efter att ha haft 2 så otroligt snälla barn fick jag nu med nummer 2 sova en hel natt efter 3 veckor och efter det har det flytit på bra. Alla åldrar är ju otrolgt charmerande. Just nu har Sofie kommit på att det är roligt att bli jagad,så det är full fart. Hampus har blivt väldigt medveten om att det är kul att leka med kompisar. Eddy är bästisen och dom har jätte roligt ihop. Tv-spel är till mitt förtret oxå ett stooort intresse. Fast jag har förstått nu att det inte bara är negatvt. Många data/tv spel är ganska pedagogiska så bokstäver är nåt han fått intresse för nu.
28 Maj ska jag bli fru Hallgren vilket känns toppen! Längtar som en tok så nu är det inga ursäkter mer,nu SKA jag komma i form. Imorgon ska det tecknas gym kort och nu är det dags att skärpa sej med småätandet.
Annars är det just nu väldigt lugnt. Här hemma är det fullkomligt isgata så jag är tyvärr knappt utanför dörren eftersom risken är stor att man åker i backen. Tog en promenad med Sofie en dag men vagnen funkade mer som en rullator,så jag väntar nog tills det är bättre väglag för att gå ut. Nä,nu blir det till att torka golv och se om Sofie vill sova.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar