Summa sidvisningar


lördag 12 december 2009

Lördag


Jaa,då var det ännu en lördag att fördriva. Vet inte vad vi ska hitta på idag. Håkan har visserligen inte vaknat än men kan säga till 99 % att han är bakis eftersom Morgan tvingade i honom öl igår. Haha,jag skojade bara. Alla som känner Håkan vet att man inte behöver fråga honom 2 ggr om han vill ha öl. Iaf blev det en del så vi får se när han pallrar sej upp. Tanken är att kanske åka runt lite till släkt så Hampus får lussa lite. Orkar inte ta allt imorgon så lite kanske blir idag. Man uppskattar verkligen helgen nu när man går hemma. Det blir så långtråkigt att gå hemma själv. Det är gott den första dagen sen blir det bara segt. Speciellt nu när man är så tung och inte orkar speciellt mycket,så lördagar som Håkan är lediga är heliga :)Jag har lyckats fördriva tiden i veckan ändå riktigt bra. Måndag var Hampus hos dagmamman ett par timmar eftersom jag skulle till näl på samtal. Jag pratar med en förlossnings sköterska från "maria aurora"-teamet eftersom jag hade det jobbigt när jag fick Hampus. Hon har iaf varit helt underbar. Sen hämtade jag Hampus och sen kom pappa hem och hälsade på. Sen kom syrran och Anneli. Dom stannade till tisdag. Sen på tisdag följde jag med och Hampus med hem till pappa. Bakade pepparkakor och bara hade det gott. Onsdag och Torsdag var Hampus en del hos dagmamman. Då träffade jag Sanna (svägerska),följde med till hästen,handlade osv och torsdagen var vi hos svärmor och bakade inför julfesten. Fredag var en lugn dag och avslutades hos Sanna och Morgan med pizza.
Nu ska jag göra lite frukost. Ha det bäst // Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar