Summa sidvisningar


fredag 11 december 2009

Ett nytt försök


Jaa,nu gör vi ett nytt försök till det här med bloggandet. Tröttnade sist gång men har saknat det de sista så vi provar igen. För tillfället har jag ju en del fritid som jag gärna slår ihjäl framför datorn.
Om en månad blir vi föräldrar igen jag och Håkan. Det är precis som första ggn spännande,förväntansfullt och skrämmande på en gång. Blandat med en massa andra känslor och tankar. Även om vi denna gången vet vad det handlar om kan vi ju inte veta vem det är som ligger där inne. Det ska bli väldigt roligt iaf och Hampus längtar efter sin bebis nu :) Jag håller tummarna för att slippa ligga inne på julafton bara. BB är definitivt inte mitt favoritställe. Däremot gillar jag julen väldigt mycke och vill gärna vara med nära och kära. Inte ens syskon får komma till BB just nu pga svin influensan så det känns jobbigt att inte få träffa Hampus dom dagarna. Så det skulle vara ännu värre om man då inte fick träffa han på självaste julafton.

Nu kom min mamma. Måste kila. Hörs snart igen // Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar