Summa sidvisningar


onsdag 16 december 2009

Lillördag


Ja,då var det onsdag igen. Lill lördag som det även kallas. Alla dagar är just nu ganska lika för mej,men det är inget jag klagar över. Sååå gott att gå hemmma och ta dagarna precis som dom kommer. Igår var det överby med Carina och Anneli. Idag blir det torp med syrran,Hampus,Anna och Wilma. Nu SKA jag bli klar med julklapparna. Orkar inte springa mer i affärer sen :S Är Jonathan,Lisette och Nils och pappa kvar. Men har ganska bra hum om vad jag ska köpa. Skulle även behöva köpa lite kläder till mej själv,men känns inte som det är så stor idé just nu eftersom jag hoppas på att dom snart är för stora. Men nåt till jul får det väl bli. Såg en fin tunika på gina igår som inte gör nåt om den är stor sen,så den lutar det åt.
Igår var jag även i grästorp och hälsade på. Trivs där mer och mer för varje gång. Det är mys att komma dit och man blir VÄÄÄÄLDIGT bortskämd. Maten serveras och nån grejjar med Hampus hela tiden. Det har sina fördelar att vara äldst eftersom mina barn inte behöver slåss om uppmärksamheten än. Dom är ju enda barnbarnen på min sida än så länge och kommer nog vara det ett tag till.
För övrigt vill jag att min lilla bebis ska komma ut nu. Längtar verkligen. Man är inte den smidigast just nu och det börjar bli lite tröttsamt. Jag är ändå positivt överraskad att jag inte mått sämre än jag gjort. Jag har haft mycket illamående,rädsla och funderingar men längtar gör jag verkligen. Denna gången har jag så mycket mer i bagaget. Så nu är den lilla välkommen att komma :)
Nä,nu blir det till att göra sej iordning.
Ha det bäst//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar