Summa sidvisningar


torsdag 29 april 2010

Dop



Nu har min duktiga tös döpt sej. Vi var inte så många. Ca 35 personer. Alldeles lagom. Både dopet och fikat blev i frändefors församlingshem. Mina barn skötte sej som vanligt exemplariskt ;) Inte en ledsen min från någon utav dom. Fikat var även denna dagen uppskattat. Det blev våran egna smörgåstårta och sedan Evas jordgubbstårta. Tusen tack för hjälpen Eva.
Det enda jobbiga på dagen var att jag vaknade med rinnande näsa,feber och ont i halsen,men tack vare all hjälp från så många så gick dagen ändå väldigt bra och allt rann på så smidigt. Jag är verkligen 100 procent nöjd. Sofie fick jätte fina presenter. Ett smyckeskrin,jätte många fina halsband,fotoramar,kläder,en pyjamas,en liten skallra,böcker,en spargris,en sitt stol att sätta fast på bordet och pengar.

Imorgon är det valborg. Ska bli super kul. Då blir det lite folk här. Anna,Fredrik,Wilma,Sanna,Morgan,Fanny,Nova,Carina,Thomas,Lukas och Camilla. Då blir det grillning och sen drar vi iväg till stigen och tittar på fyrverkerier =) Ha det gott// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar