Summa sidvisningar


torsdag 25 november 2010

Jobba


I helgen blir det till att dra in lite extra kosing på jobbet. Har knappt varit där på ett år. Ska bli riktigt kul faktiskt. Lite pirrigt t.o.m. Som tur är jobbar jag med underbara Malin så jag vet att det kommer gå bra :)
Imorgon åker Hampus till brorsan och Emmeli och Sofie till mamma. ÅNGEST! Helt utan barn.Det är väl en sak när man ska ut å festa och har folk runt omkring sej å roar sej men sitta hemma bara rätt upp å ner kommer få mej att längta som bara den. Men men,jag å Håkan ska kolla idol,äta gott å mysa så vi får väl överleva med bara varandra ;)
Veckan har bara varit lugn annars. Har ju i stort sett varit insnöad. Har som tur är haft Camilla här lite så jag har haft lite vuxet sällskap. Vi kollade The back up plan med Jennifer Lopez. Lite kul film,men liiiite för "gullig" för min smak.
Nu blir det talbok en stund innan sängen ropar. Ha det super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar