Summa sidvisningar


tisdag 23 mars 2010

Äntligen...






...har jag internet igen :) Vi har varit utan i ungefär 2 veckor nu eftersom min pillerjöns till son bestämde sej för att han minsann skulle bryta av det. Japp,det var bara att köpa nytt. Vi hittade ett på mobilbanken som givetvis inte fungerade men idag köpte vi ett nytt på etage så nu äntligen har jag tillgång till internet när jag vill :D
Just nu har jag Sara här. Alltid lika mysigt. Hon kom i söndagskväll och stannar tills imorgon. Idag har även världens bästa barnvakter varit här :D Bror och svägerska. Dom är så underbara båda två med barnen. Det är gott att ha dom <3
Imorgon blir det nog att träffa Carina på eftermiddagen. Hon har nu fått en liten Lucas. Det blev exakt 8 veckor mellan honom och Sofie. Sofie blev helt plötsligt så stor jämfört med den här lilla killen.
På förmiddagen blir det ännu mer socialt för då kommer Marie och Sanna hit. Sanna är förresten snart på bf nu. Bara 4 dagar kvar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar