Summa sidvisningar


tisdag 9 februari 2010

niondefebruaritvåtusentio



Just nu sitter jag och tittar på mina 2 underbara barn. Hampus är en jättebra storebror. "Så gullig är hon" säger han om Sofie minst en gång om dagen. Just nu sitter hon i babysittern och han sitter bredvid och pratar. Det har blivit dåligt med bloggande just nu men jag har inte mycket att skriva. Alla dagar är i stort sett likadana. Jag har inte velat ge mej ut så mycket nu eftersom Hampus var sjuk först och sen var Sofie dålig,men nu peppar peppar verkar det ha gett sej. Som alla andra är även jag trött på denna snön. Nu vill jag ha vår. Det är inget kul att bo på landet när det är snö var och varannan dag. Man blir så låst. Men men,inte mycket att göra. Bara att bita ihop och se fram emot sooool,baaad och grillkvällar :D .

Igår kom brorsan,hans tjej Emelie,Lisette och sen även Sara och Sofia. Det var super trevligt som alltid. Sen på kvällen titta jag och Håkan på "vägen ut". Nu ska jag se om jag kan få i Hampus lite kvällsmat. Håkan åkte på bandy träning så vi är själva hemma en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar